poniedziałek, 5 stycznia 2015

O blogu ;)

Blog ma za zadanie być dla mnie motywacją ;) 
 Tematyka blogu oczywiście jest siatkówka moim zdaniem najlepszy sport zespołowy :)
Moje postanowienie noworoczne jest zacząć mocno się sprężyć i zacząć trenować siatkówkę oczywiście wznowić treningi, poprzednie zazwyczaj to były treningi szkolne oraz w-f a teraz chciałbym to poszerzyć, między innymi będzie  to doskonalenie np. wyskoku, techniki zagrywki, ataku itp. 
Na blogu będę opisywał moje drobne osiągnięcia, i szukał pomocy od innych ;)

7 komentarzy:

  1. Powodzenia na treningach! :)
    zapraszam : http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też postanowiłam szukać motywacji na blogu a przy okazji motywować też innych :) Powodzenia życzę , obserwuję ! :)
    http://fitmotivations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kumpela dała sobie takie postanowienie rok temu. Spięła dupę. Dziś trener proponuje jej grę w jednej z niższych lig. Po roku. Co będzie dalej? Wszystko zależy od niej. Najgorzej się poddać.

    Powodzenia! Wierzę w Ciebie i nie spierdol tego.

    www.wychowski.net

    OdpowiedzUsuń
  4. Super napisane! Masz rację siatkówka to najlepszy sport! Też uwielbiam siatkówkę i się Nią interesuję! Dlatego będę Cię śledzić :)
    Powodzenia ; *

    OdpowiedzUsuń